уторак, 22. март 2016.

Пароси дрварски, протојереји Саша Црљић и Синиша Сердар, обишли су неколико најугроженијих породица и подијелили им пакете

Живимо у времену великих социјалних разлика. Огроман број људи живи у сиромаштву. Повратак нашег народа на своја огњишта пратиле су неправда и немаштина. Привреда не ради и велика је незапосленост нашег народа. Ових дана пароси дрварски, протојереји Саша Црљић и Синиша Сердар, обишли су неколико најугроженијих породица и подијелили им пакете са прехрамбеним и хигијенским производима. Показати милосрђе према ближњима је велики духовни подвиг. Милосрђе није само у давању материјалне помоћи, него је милосрђе и када некога саслушамо и пружимо му савјет у овом турбулентном времену. Ширећи милосрђе ми умилостивљавамо Бога да буде милостив према нама самима. Основе милосрдног рада налазимо  у Светом писму у ријечима Господа Исуса Христа: „Ходите благословени Оца мојега јер огладњех и дадосте ми да једем; ожедњех и напојисте ме, болестан бијах и обиђосте ме; наг бијах и одјенусте ме; странац бијах и у дом свој примисте ме.“ На све ово Господ додаје: „Заиста вам кажем кад учинисте једноме од ове моје мале браће, Мени учинисте.“ (Мт: 25,31-46). Из поучне приче о милостивом Самарјанину видимо да у односима према ближњима не треба да постоје национална и вјерска ограничења већ смо дужни вољети конкретног човјека и старати се о њему када је у невољи, ма ко он био. Овом приликом захваљујемо се дародавцима из Бањалуке који су помогли да се изврши ово богоугодно дјело и позивамо и друге да им се придруже и учине дјело милосрђа.

Нема коментара: