петак, 18. март 2016.

Милица Шкрбић из Дрвара планира медаље на ЕП и СП

Милица Шкрбић (17), трофејна чланица Карате клуба Дрвар, спрема се за два велика такмичења наредне године, а то су Европско првенство у Белгији и Свјетски шампионат у Бразилу.
Једна од најуспјешнијих спортисткиња општине Дрвар каратеом се бави 7 година, а у својој витрини има бројна одличја и признања како са домаће, тако и са међународне сцене.
“Прошлог мјесеца сам освојила сребрну медаљу на Свјетском првенству у Пољској (ЊУКФ) у екипним борбама. Учествовало је око 50 земаља и преко 1.500 такмичара, а ја сам наступила као чланица репрезентације Републике Српске. Раније ове године сам такође са тимом РС учествовала на ЕП у Италији, одакле сам се такође вратила са сребром око врата”, каже Шкрбићева.
Додаје да подршку у својим вриједним тренинзима свакодневно добија од тренера Душка Шипке, породице и великог броја пријатеља који су јој уједно и највећи навијачи.
“Тренутно се спремам да полажем за црни појас, а уједно и за два велика такмичења на којима ћу, надам се, остварити добар резултат и освојити медаље”, прича ова талентована каратисткиња.

Нема коментара: