недеља, 8. март 2015.

Сам пронашао остатке рођеног брата

Двије деценије нисам знао где ми је брат, Нисам могао више да трпим ту агонију. Након што сам га Једне ноћи поново сањао, Одлучио сам да кренем да га тражим, Свједоци Брат несталог борца Маринко Попариц.
Од једног од његових сабораца преживјелих је, каже, сазнао да је последњи пут виђен у у Пољаницама код Босанског Грахова шуми. Ту је пронашао брата и још једног несталог војника.
"Сада ми је некако на свом месту срце, камен је сишао са њега када сам успео да се да покренем, сам као брат. Мислим да ми је тај тренутак најбезболнији, да знам где ми је брат, да могу отићи запалити свијећу на гроб ум свога брата2, рекао је Попарић.
Маринко је у потрагу у новембру прошле године кренуо са својим сином покојног брата и. На његову иницијативу у акцију су се укључили и преживјели саборац покојног Рајка и неколико чланова републичког Центра за тражење несталих.
Милош Попарић имао је само шест мјесеци када му је стриц нестао.Свјестан је, каже, да га никада не би Пронашли да нису преузели у своје руке случај.
"Тата је организатор тога свега. Успјели само га пронађемо. Сада нам је лакше, знаћемо где је стриц, не толике године што је био испод букве у шуми, а само да је покушала да га потрази организација, СВЕ БИ успјели ", испричао је Милош Попарић, Нећак.
Породицама Попарић ја Вујичић Данас је, шест мјесеци након проналаска остатака са сигурношћу од 99,9 одсто саопштено да су се заиста Њихови рођаци.
Налазе су прихватили, ау наредних неколико дана ће бити, кажу напокон, сахранити своје најмилије. Рајко Попарић и Душан Вујичић заједно су се борили у 9. пјешадијској бригади ВРС-а. Животе су изгубили у децембру 94. Током напада ХВО-а. Огорчени Радом институција, родбина поручује породицама несталих да почну сами да траже своје најмилије.

Нема коментара: